Høvik skole

Høvik skole, barneskole i Bærum kommune, Hanne Holst-Jæger, Moava

OVERVIEW

This web page hovikskole.no currently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have researched three pages inside the domain hovikskole.no and found one website linking to hovikskole.no. There are one social media sites acquired by hovikskole.no.

HOVIKSKOLE.NO RANKINGS

This web page hovikskole.no has seen varying levels of traffic all through the year.
Traffic for hovikskole.no

Traffic ranking (by month) for hovikskole.no

Traffic ranking by day of the week for hovikskole.no

Hans Christian Ruud

Om skole, IKT og sånne ting. Er skolen klar for å betale for digitale innholdstjenester? Som en av de fem grunnleggende ferdighetene skulle nå digitale ferdigheter inn som en naturlig del av alle fag, men dette var lettere sagt enn gjort. Hvordan skulle man gjøre dette i praksis? Lærerne hadde ikke den kompetansen de trengte, datainfrastrukturen i skolene var dårlig, og det fantes lite god pedagogisk programvare i skolen og på markedet.

WHAT DOES HOVIKSKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of hovikskole.no Mobile Screenshot of hovikskole.no Tablet Screenshot of hovikskole.no

HOVIKSKOLE.NO HOST

Our web crawlers discovered that a single page on hovikskole.no took five hundred and fourteen milliseconds to come up. I could not discover a SSL certificate, so our web crawlers consider hovikskole.no not secure.
79.125.122.96

I found that this website is using the Apache server.

Høvik skole

Høvik skole, barneskole i Bærum kommune, Hanne Holst-Jæger, Moava

CONTENT

This web page hovikskole.no has the following on the web page, "Velkommen til Høvik skole! Welcome to Høvik school! Nye Høvik skole har blitt til! Hva forventer vi av hverandre på Høvik skole? Rullende regler på Høvik skole." Our analyzers saw that the website also said " Søke om eller endre SFO-plass." The Website also said " Handlingsplan for Bærumskolen mot 2020. Imorgen braker det løs med både Talentiaden og Kunstiaden. Det er 16 innslag som er tatt ut til konkurransen etter å ha stilt opp på autidion." The website's header had Høvik skole as the most important optimized keyword. It is followed by barneskole, skole, and grunnskole which isn't as highly ranked as Høvik skole. The next words hovikskole.no used was Akershus. Moava was included but might not be viewed by web crawlers.

SIMILAR DOMAINS

Høvik Vel - Velnett.no

Høvik Vel, 1363 HØVIK. Dokumenter til årsmøtet i Høvik Vel 22. Her følger den tidligere varslede innkalling og beretning til årsmøtet den 22. mars kl 19 på Høvik skole. I forlengelse av behandling av de. Årsmøte i Høvik Vel den 22.

Høvik Verk skole

En av vårens vakreste eventyr står snart for døren. Høvik Verk skolekorps holder sitt populære loppemarked lørdag 14 april kl 11-15 og sønadg 15 april kl 11-16. 00 er det auksjon og det kommer nye lopper på søndag. Velkommen! Brannøvelse med nytt talevarslingsanlegg. Elever fra Ramstad i arbeidsuke. Veldig stas å få tidligere elever fra Høvik Verk i .

Kylpyhuoneen apuvälineet Espoo Vähittäismyyjille

vetimet, painikkeet, pyörät, jalat, saranat ja lukot. Olemme turvallisten ja esteettömien Bano-kylpyhuoneratkaisujen jälleenmyyjä. Korkealaatuiset ja tyylikkäät MEFA-postilaatikot helpottavat jokapäiväistä elämää. Randin vetimet sekä Normbaun apu- ja tukivälineet. Jälleenmyyjät pääsevät tutustumaan tukkuhinnastoon pyytämällä tunnukset. Ota yhteyttä! Helojen ja kylpyhuoneen apuvälineiden tukkukauppa.